Tipul oferteiFull time
Nivel carieraFara experienta, Cu experienta (Non-manager), Manager / Executive
Oras(e)Ramnicu Valcea
Domeniile oferteiManagement Management Servicii Entertainment
Pozitii disponibile1
CANDITATUL IDEAL:
- persoane dinamice cu abilitati de lucru in echipa;
- punctualitate;
- seriozitate;
- aptitudini de calcul aritmetic;
- teamwork;
- program flexibil;
- orientare catre client.
CERINTE:
- Studii superioare in domeniul economic, tehnic, administrativ,drept
- Experienta in domeniul relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj
- Minim 2 ani experienta in conducerea de echipe (de minim 6 persoane)
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa
- Minim 2 ani experienta in organizarea si managementul unei echipe este obligatorie
- Orientare catre client
- Bune abilitati de comunicare
- Persoana dinamica, entuziasta, cu atitudine pozitiva, cu spirit organizatoric, rezitenta la stres
- Responsabilitate, planificare, organizare si control
- Persoana cu capacitate de luarea si sutinerea deciziei
- Cunostinte bune MS Office
- Este preferabil cunoasterea limbii engleza (nivel conversational)
- Disponibilitate de lucru sambata si duminica
- Permis de conducere, categoria B - constituie avantaj.
RESPONSABILITATI:
• Supervizarea si asigurarea functionarii permanente a activitatii in sala de jocuri conform legislatiei in vigoare, regulilor, procedurilor si standardelor interne ale companiei;
• Supravegheaza permanent modul de desfasurare a activitatii in sala de joc
• Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii.
• Administrarea salii de jocuri din punct de vedere al personalului, echipamentelor de lucru, clientilor etc.
• Gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii: telefonie, internet, salubrizare, deratizare, intretinere, contractul cu proprietarii;
• Realizarea planului de paza pentru securitatea punctului de lucru;
• Supravegherea activitatii angajatilor din subordine: intocmirea pontajelor, asigurarea activitatii permanente, motivarea acestora pentru indeplinirea target-urilor stabilite;
• Intocmirea corecta si in termen a tuturor documentelor aferente;
• Raportarea catre conducerea societatii a situatiilor zilnice si a oricarei nereguli care ar aduce prejudicii societatii;
• Reprezinta societatea in relatia cu tertii;
• Asigurare disciplinei muncii in sala de jocuri;
• Intretinerea relatiilor cu clientii.
0 comments:
Post a Comment