Tipul oferteiFull time
Nivel carieraFara experienta, Cu experienta (Non-manager), Manager / Executive
Oras(e)Ramnicu Valcea
Domeniile oferteiManagement Management Servicii Entertainment
Pozitii disponibile1
CANDITATUL IDEAL:
- persoane dinamice cu abilitati de lucru in echipa;   
- punctualitate;    
- seriozitate;    
- aptitudini de calcul aritmetic;    
- teamwork;    
- program flexibil;    
- orientare catre client.
CERINTE:
- Studii superioare in domeniul economic, tehnic, administrativ,drept   
- Experienta in domeniul relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj    
- Minim 2 ani experienta in conducerea de echipe (de minim 6 persoane)    
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa    
- Minim 2 ani experienta in organizarea si managementul unei echipe este obligatorie    
- Orientare catre client    
- Bune abilitati de comunicare    
- Persoana dinamica, entuziasta, cu atitudine pozitiva, cu spirit organizatoric, rezitenta la stres    
- Responsabilitate, planificare, organizare si control    
- Persoana cu capacitate de luarea si sutinerea deciziei    
- Cunostinte bune MS Office    
- Este preferabil cunoasterea limbii engleza (nivel conversational)    
- Disponibilitate de lucru sambata si duminica    
- Permis de conducere, categoria B - constituie avantaj.
RESPONSABILITATI:
• Supervizarea si asigurarea functionarii permanente a activitatii in sala de jocuri conform legislatiei in vigoare, regulilor, procedurilor si standardelor interne ale companiei;   
• Supravegheaza permanent modul de desfasurare a activitatii in sala de joc    
• Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii.    
• Administrarea salii de jocuri din punct de vedere al personalului, echipamentelor de lucru, clientilor etc.    
• Gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii: telefonie, internet, salubrizare, deratizare, intretinere, contractul cu proprietarii;    
• Realizarea planului de paza pentru securitatea punctului de lucru;    
• Supravegherea activitatii angajatilor din subordine: intocmirea pontajelor, asigurarea activitatii permanente, motivarea acestora pentru indeplinirea target-urilor stabilite;    
• Intocmirea corecta si in termen a tuturor documentelor aferente;    
• Raportarea catre conducerea societatii a situatiilor zilnice si a oricarei nereguli care ar aduce prejudicii societatii;    
• Reprezinta societatea in relatia cu tertii;    
• Asigurare disciplinei muncii in sala de jocuri;    
• Intretinerea relatiilor cu clientii.
0 comments:
Post a Comment